Nieporozumienie

Wszelkie komentarze i opinie dotyczące Elenoty mile widziane
Łukasz P

Nieporozumienie

Postautor: Łukasz P » wt 13 maja 2003, 14:16

Witam
Jestem troche zmartwiony faktem iż zostało zablokowany mój IP na waszej przeglądarce Elementów Elektronicznych. Zostałem niby oskarżony o używanie automaczne ściąganie tamtych schematów choć w rzeczywistości nic takiego nie miało miejsca. Jestem studentem Politechniki Śląskiej na kierunku Elektronika i bardzo często korzystam z tej bazy opisow układów . Teraz jest mi to szczególnie potrzebne, więc jeśli możecie to proszę o zdięcie blokady. Wydaje mi się że zawiódł któryś z waszych programów wykrywających automatyczne ściąganie i niepodstawnie zostałem zablokowany. Jeśli macie jakiś dokument potwierdzający, że teraz kłamie, bardzo chętnie bym go zobaczył , jeśli nie proszę o zdięcie blokady jak najszybciej . Oto mój IP:157.158.182.87 troniny@o2.pl . Z poważaniem
Łukasz P.

Andy
Administrator
Administrator
Posty: 165
Rejestracja: pn 25 lis 2002, 13:18
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Andy » wt 13 maja 2003, 16:35

Witam,
otóż Twój numer IP nie został zablokowany, natomiast korzystasz z proxy w3cache.polsl.gliwice.pl. Niestety mamy ustawiony automat na włączenie blokady w momencie przekroczenia 2000 ściągniętych plików w ciągu dnia, a ponieważ dla tego automatu ściągasz pliki z IP proxy (a nie Twoim IP) to został on zablokowany. Na tym numerze IP jest po prostu dużo odwołań wielu różnych użytkowników. Być może trzeba będzie wyłączyć blokadę dla w3cache...
Blokada została oczywiście zdjęta.
Pozdrawiam

MDz
Raczkujący użytkownik 2
Raczkujący użytkownik 2
Posty: 14
Rejestracja: sob 15 mar 2003, 15:34

Postautor: MDz » ndz 23 lis 2003, 14:01

Rozumiem potrzebę walki z robotami, ale chyba tym razem automat naprawdę wykazał się nadgorliwością :o