poszukiwany tranzystor BUK9E06 55A

arrtos
Raczkujący użytkownik 1
Raczkujący użytkownik 1
Posty: 3
Rejestracja: wt 07 gru 2010, 13:09
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

poszukiwany tranzystor BUK9E06 55A

Postautor: arrtos » wt 07 gru 2010, 13:24

Witam,
poszukuję pilnie tranzystorów BUK9E06 55A PHm0209 A1 lub ich zamienników odpowiadających parametrami. Będę wdzięczny za pomoc a może jakieś namiary na jakiś sklep. Są to elementy do pompy wspomagania w vectra c, inne już dopadłem czyli BUK9508 55A jeśli ktoś szuka podam namiary a sam będę miał nadwyżkę ponieważ zamówiłem więcej na wszelki wypadek gdyby te się spaliły. Bardzo proszę o pomoc.
W załączniki specyfikacja BUK9E06
Załączniki
BUK9E06-55A.pdf
(199.08 KiB) Pobrany 771 razy

^Target
Aktywny użytkownik 2
Aktywny użytkownik 2
Posty: 217
Rejestracja: śr 21 sty 2004, 9:45
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej
Kontaktowanie:

Postautor: ^Target » śr 08 gru 2010, 23:18

Ciekawy element, ewidentnie klasy automotive. Gdyby nie ta nieszczęsna obudowa i niskie napięcie włączenia, w TO-220 znalazłoby się sporo zamienników. Jeśli dałbyś radę takowy wpasować, to możesz użyć IRL3705ZPBF, do kupienia w TME.pl (cena powala bardziej niż parametry ;)). W razie czego brzeszczot powinien wystarczyć, żeby ukrócić wystający kawałek blaszki. Ten typ charakteryzuje się trochę wyższą rezystancją RdsON, warto zadbać o właściwe chłodzenie...
chciałeś zrobić wzmacniacz, a wyszedł jak zwykle ... mieszacz :/

"Eksperci nie mają monopolu na dobre rady" - Bob Pease
nie jestem żadnym specjalistą

arrtos
Raczkujący użytkownik 1
Raczkujący użytkownik 1
Posty: 3
Rejestracja: wt 07 gru 2010, 13:09
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

tranzystor BUK9508 55A

Postautor: arrtos » pt 10 gru 2010, 12:12

Witam Cię TARGET,

a co sądzisz o zastosowaniu jako zamiennik BUK9508 55A, parametrami ogólnie rzecz biorąc pasuje a jest on stosowany szczególnie w pompach do skody która wygląda prawie identycznie jak pompa oplowska ma jesynie inne wtyki. Będę wdzięczny za cenne uwagi. Dołączam spec. BUK 9508 55A
Załączniki
tranzystor BUK9508.PDF
(48.49 KiB) Pobrany 603 razy

^Target
Aktywny użytkownik 2
Aktywny użytkownik 2
Posty: 217
Rejestracja: śr 21 sty 2004, 9:45
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej
Kontaktowanie:

Postautor: ^Target » pt 10 gru 2010, 20:59

Parametry podobne jak ten IRF, powinien dać radę. Z obudową również taka sama kwestia. Korzystając z okazji: jak często zdarzają się usterki takich tranzystorów i czy ich obudowy rozpadają się na kawałki zanim wyleci bezpiecznik? Jeśli mógłbyś zamieścić zdjęcie wnętrzności sterownika takiej pompy, byłoby całkiem fajnie...
chciałeś zrobić wzmacniacz, a wyszedł jak zwykle ... mieszacz :/



"Eksperci nie mają monopolu na dobre rady" - Bob Pease

nie jestem żadnym specjalistą

arrtos
Raczkujący użytkownik 1
Raczkujący użytkownik 1
Posty: 3
Rejestracja: wt 07 gru 2010, 13:09
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

tranzystory pompy wspomagania

Postautor: arrtos » sob 11 gru 2010, 12:07

tego typu awarie to bolączka nagminna w oplach ale również w innych markach: skadach,vw,seatach itd. a wszystko rozchodzi się jak zwykle o cenę, pompe w oplu oferują za bagatela 5700 zł co na przeciętną polską kieszeń to jakiś mało ważny epizod budżetowy. Naturalnie dostaniemy taką pompe taniej 1800,1200 lub regeneracja-800,900 i używki-400-600 zł ale i tak nie masz gwarancji że jest sprawna lub będzie sprawna jakiś czas. Dlatego polska myśl techniczna i pewnego rodzaju upartość każe zaglądać do środka i radzić sobie we własnym zakresie- to tyle tło a jak tylko zrobię zdjęcie to wrzucę go szybko (tranzystor zostaje rozerwany). Dzięki za podpowiedź mam nadzieję że będzie działała na tych tranzystorach w końcu szukałem ich w całej Polsce i znalazłem pod swoim nosem, we własny mieście (przewrotność losu) a te BUK9E06 mogę mieć dopiero na styczeń.


Wróć do „Kupię / poszukuję”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron