eagle - dlaczego nie moge zapisac

Komputer wraz z oprogramowaniem wspomagającym projektowanie stał się częścią życia elektronika.
Artii
Raczkujący użytkownik 4
Raczkujący użytkownik 4
Posty: 22
Rejestracja: wt 01 lis 2005, 19:22
Kontaktowanie:

eagle - dlaczego nie moge zapisac

Postautor: Artii » pt 13 sty 2006, 20:56

Mam narysowany i zapisany w katalogu "A" schemat oraz plytke w eaglu. Problem polega na tym ze jesli skopiuje pliki z katalogu "A" do "B" to nie da sie ich odczytac.
Dlaczego tak sie dzieje?
Mial tak juz ktos?

Meza
Raczkujący użytkownik 2
Raczkujący użytkownik 2
Posty: 13
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Eagle

Postautor: Meza » pt 13 sty 2006, 23:46

Jaką wersje posiadasz Eagle?
Ja też mam ten problem nawet po cracku, myślę że program jest dobrze zabezpieczony.
Jak go zainstalowałem to trzymam się twardo katalogów w którym jest zainstalowany i na razie jest OK.
:oops:
Pozdrawiam!

Artii
Raczkujący użytkownik 4
Raczkujący użytkownik 4
Posty: 22
Rejestracja: wt 01 lis 2005, 19:22
Kontaktowanie:

Postautor: Artii » sob 14 sty 2006, 0:12

Mam wersje 4.01

Rozumie ze nie mogl bym otworzys plikow na innym komputerze, no ale otwieram na tym samym tylko w innym katalogu i juz nie dziala :x.

Meza
Raczkujący użytkownik 2
Raczkujący użytkownik 2
Posty: 13
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Eangle

Postautor: Meza » sob 14 sty 2006, 23:56

Tak jak Ci napisałem że, program jest dobrze zabespieczony.
No chyba że, masz pełną wersjie to pozostaje Ci kontakt z producentem lub dystrybutorem. Crack pozwala tylko na nieograniczoną wielkość płytki.
Więcej informacji znajdziesz na forum Fachmanowych Porad, gdzie są opisy "bojów" z eangle.
http://www.csk.pl/~bialobrodzki/phpBB2/ ... 21cef1f1e5
PS. ja pracuje w 4.09
Pozdrawiam!

Artii
Raczkujący użytkownik 4
Raczkujący użytkownik 4
Posty: 22
Rejestracja: wt 01 lis 2005, 19:22
Kontaktowanie:

Postautor: Artii » ndz 15 sty 2006, 0:37

A wiesz moze czy jak zainstaluje nowy system i na nim eagla w takim samym katalogu co jest obecnie to czy pliki z eagla sie beda otwieraly?

Gość

Eangle

Postautor: Gość » ndz 15 sty 2006, 12:44

Ja robię w ten sposób że, kapiuje cały katalog PROJECTS, pozainstalowaniu na nowo Eangle zamieniam skopiowany katalog PROJECTS do nowo zaintalowanego eangle.
Umnie chodzi dobrze ale, na forum jw. różnie z tym bywało, chyba chodzi o to jaka wersjia programu bo, program jest napeawdę dobrze zabespieczony! :oops:

Meza
Raczkujący użytkownik 2
Raczkujący użytkownik 2
Posty: 13
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Eangle

Postautor: Meza » ndz 15 sty 2006, 12:48

Post powyżej napisałem jako Gość w pośpiechu napisałem niezalogowany.
MEZA
Pozdrawiam!

kurasov1965s
Raczkujący użytkownik 1
Raczkujący użytkownik 1
Posty: 6
Rejestracja: pt 25 sie 2017, 21:59
Lokalizacja: Украина
Kontaktowanie:

eagle dlaczego nie moge zapisac

Postautor: kurasov1965s » ndz 24 wrz 2017, 11:28

Nie moge znalezc w katalogach tej zapalniczki, jest podrobka czy dlaczego nie moge jej znalezc? Oryginal?


Wróć do „Oprogramowanie wspomagające projektowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron