Centralka CCT-1668 S gotowa konfiguracja

Komputer wraz z oprogramowaniem wspomagającym projektowanie stał się częścią życia elektronika.
ryszard
Aktywny użytkownik 1
Aktywny użytkownik 1
Posty: 98
Rejestracja: wt 31 paź 2006, 3:48
Lokalizacja: Koszalin

Centralka CCT-1668 S gotowa konfiguracja

Postautor: ryszard » czw 12 kwie 2007, 13:26

Witam , zakupiłem centralkę do telefonizacji małego ośrodka model CCT-1668 S z następującym wyposażeniem :
- jedna karta translacji analogowej CCT 2ASS dla obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego miejskiego ;
- dwie karty translacji analogowej CCT 8AB dla obsługi 16 numerów wewnętrznych ;
- karta CCT1CPU (sterownik główny CCT) .
Jak na razie nie orientowałem się co do konfiguracji , tylko zainstalowałem program MultiMan oraz program telefon CTI , w programie konfiguracyjnym zainstalowałem wszystkie trzy karty , program centralowy je przyjął i są wyświetlane na niebiesko , tak że wszystko wygląda że jest w porządku . Mam jednak pytanie lub prośbę czy ktoś nie ma gotowego programu konfiguracyjnego do obsługi dwóch (2) linii miejskich i szesnastu (16) abonentów wewnętrznych ? . Centralkę zakupiłem w sklepie lecz z opcją samodzielnej instalacji , celem optymalizacji kosztów . Bardzo proszę o pomoc .
Pozdrawiam .

ryszard
Aktywny użytkownik 1
Aktywny użytkownik 1
Posty: 98
Rejestracja: wt 31 paź 2006, 3:48
Lokalizacja: Koszalin

Centralka CCT-1668 S gotowa konfiguracja

Postautor: ryszard » śr 30 maja 2007, 10:32

Witam ,ponieważ nikt nie odpowiedział mimo to opiszę do końca temat . Slicana instalowałem po raz pierwszy , karty mam zainstalowane , centralka je widzi , nie ma żadnego konfliktu konfiguracji a w konfiguracji potrzebowałem w następujących możliwości :

Centralka będzie obsługiwana przez dwie linie miejskie o numerach :
0943181856 i 0943181209
- jeden numer wewnętrzny np.xxx o nazwie Dyrektor Ośrodka , był obsługiwany w ruchu wychodzącym tylko przez linię nr.- 0943181856 ( celem uproszczenia bilingu TPSA) ; abonenci dzwoniący do Dyrektor Ośrodka na nr.- 0943181856 , dodzwaniali się tylko na numer wewnętrzny Dyrektor Ośrodka . (prośba o ewentualną podpowiedź jak na wszelki wypadek dopisać w razie nieobecności Dyrektora Ośrodka - Administratora Ośrodka lub inny numer wewnętrzny )

- jeden numer wewnętrzny np.xxx o nazwie Administrator Ośrodka , był obsługiwany w ruchu wychodzącym tylko przez linię nr.- 0943181209 ( celem uproszczenia bilingu TPSA) ; abonenci dzwoniący do Administratora Ośrodka na nr.- 0943181856 , dodzwaniali się tylko na numer wewnętrzny Administratora Ośrodka . (prośba o ewentualną podpowiedź jak na wszelki wypadek dopisać w razie nieobecności Administratora Ośrodka - Dyrektora Ośrodka lub jakiś inny wybrany numer wewnętrzny )

Dyrektor i Administrator żeby mieli najwyższy priorytet .
- pozostali abonenci wewnętrzni w ilości (14 - o jakichś numerach porządkowych) czternastu , żeby mieli możliwość wyjścia na miasto po tylko po linii o numerze : 0943181209 , a Administrator Ośrodka – gdyby chciał dzwonić , po usłyszeniu zajętości , miał możliwość zdecydowania czy rozłączyć istniejącą rozmowę wychodzącą czy zaczekać .

Wszystkie rozmowy przychodzące na numer : 0943181209 , Administratora Ośrodka
żeby mógł ewentualnie skierować na dowolny doraźnie wybrany numer wewnętrzny .
Z braku odpowiedzi zrobiłem ją sam i to dokładnie według takich założeń jak napisałem . Zajęło mi to parę godzin łączenie ze sprawdzeniem ale wszystko działa wyśmienicie . Ktoś wprawiony całą konfigurację wykona w pół godziny . Nawet dobrze się stało że musiałem robić sam bo teraz mam małą satysfakcję że całą telefonizację ośrodka zrobiłem od A do Z - sam . Na tym zamykam temat .
Pozdrawiam całe forum .


Wróć do „Oprogramowanie wspomagające projektowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 0 gości

cron