Postautor: ryszard » śr 30 maja 2007, 10:32 
			
			
			Witam ,ponieważ nikt nie odpowiedział mimo to opiszę do końca temat . Slicana instalowałem po raz pierwszy , karty  mam zainstalowane , centralka je widzi , nie ma żadnego konfliktu konfiguracji a w  konfiguracji  potrzebowałem w  następujących możliwości : 
Centralka będzie obsługiwana przez dwie linie miejskie o numerach : 
0943181856 i 0943181209 
- jeden numer wewnętrzny np.xxx o nazwie Dyrektor Ośrodka , był obsługiwany w ruchu wychodzącym tylko przez linię nr.- 0943181856 ( celem uproszczenia bilingu TPSA) ; abonenci  dzwoniący do Dyrektor Ośrodka na nr.- 0943181856 , dodzwaniali się tylko na numer wewnętrzny Dyrektor Ośrodka . (prośba o ewentualną podpowiedź jak na wszelki wypadek dopisać w razie nieobecności Dyrektora Ośrodka - Administratora Ośrodka lub inny numer wewnętrzny ) 
- jeden numer wewnętrzny np.xxx o nazwie Administrator Ośrodka , był obsługiwany w ruchu wychodzącym tylko przez linię nr.- 0943181209 ( celem uproszczenia bilingu TPSA) ; abonenci dzwoniący do Administratora Ośrodka na nr.- 0943181856 , dodzwaniali się tylko na numer wewnętrzny Administratora Ośrodka . (prośba o ewentualną podpowiedź jak na wszelki wypadek dopisać w razie nieobecności Administratora Ośrodka - Dyrektora Ośrodka lub jakiś inny wybrany numer wewnętrzny ) 
Dyrektor i Administrator żeby mieli najwyższy priorytet . 
- pozostali abonenci wewnętrzni w ilości (14 - o jakichś numerach porządkowych) czternastu , żeby mieli możliwość wyjścia na miasto po tylko po linii o numerze : 0943181209 , a Administrator Ośrodka – gdyby chciał dzwonić , po usłyszeniu zajętości , miał możliwość zdecydowania czy rozłączyć istniejącą rozmowę wychodzącą czy zaczekać . 
Wszystkie rozmowy przychodzące na numer : 0943181209 , Administratora Ośrodka 
żeby mógł ewentualnie skierować na dowolny doraźnie wybrany numer wewnętrzny .  
Z braku odpowiedzi  zrobiłem ją sam i to dokładnie według takich założeń jak napisałem . Zajęło mi to parę godzin łączenie ze sprawdzeniem ale wszystko działa wyśmienicie .  Ktoś wprawiony całą konfigurację wykona w pół godziny . Nawet dobrze się stało że musiałem robić sam bo teraz mam małą satysfakcję że całą telefonizację ośrodka zrobiłem od A do Z - sam . Na tym zamykam temat .
Pozdrawiam całe forum .