Witam; niestety, jak na mój gust, ta informacja niczego istotnego nie wyjasnia. Orientując sie troche w nowoczesnych samochodach, gęsto wyposazonych w elektronikę, potrzebuję dość precyzyjnej informacji, jaki charakter ma sygnał syerujący. Może się okazac, że nie jest to wcale prosty sygnał analogowy, a w tej kostce siedzi dość zaawansowana elektronika. Sam miałem i własciwie mam taki problem z układem "elektrycznej" szyby w Peugeocie 406. Otóż po to, aby ja elektrycznie podnosić i opuszczać uzyto wprawdzie g......nego przekaźnika za 5 zyli, którego nigdzie nie mozna dostac, ale tym przekażnikiem steruje specjalizowany mikrokontroler, współpracujący z czujnikami hallotronowymi i z resztą elektroniki w samochodzie. Czyli u mnie przekaźnik ok.5 zyli - cały moduł 1000,-. Oczywiście moduł jest NIENAPRAWIALNY!!! (ale gdybym miał taki przekaźnik, który produkuje tak naprawdę kilka bardzo znanych firm, to bym to naprawił).
Podaje to jako pewien przykład, każdy wie o co chodzi. Wracając do tematu - jeżeli moduł jest "uwalony", to może by go delikatnie otworzyć i popatrzyc, co tam w nim jest. W najprostszym przypadku - bo do tego może sprowadzać się ta regulacja, bedzie tam np. jakas kombinacja typu tranzystor bipolar+MOS. Mozliwe jest właściwie wszystko. A więc: aby coś rozsądnego doradzić i przy okazji nie popełnic powazniejszego błędu proponuję, jak wyżej. Gdyby było pewne, że sterowanie jest czysto analogowe ( 0 - 7V), to sprawa nie wydaje sie byc zbyt skomplikowana; z drugiej strony - dlaczego właśnie taki zakres napięcia sterującego - jakoś nie pasuje to do prostych rozwiązań.
PI