Postautor: PI » czw 03 mar 2005, 1:39
Witam; na stronie JLjest kompletna, przyzwoita instrukcja dla tego wzmacniacza. Jest to wzmak 6-cio kanałowy z mozliwościa pracy mostkowej i dodatkowo mozna go skonfigurowac dla woofera (trzeci kanał stereo jako mono mostkowy). Zaleznie od potrzeb może pracować jako "single ended" stereo na cztery głosniki przód/tył lub w układzie mostkowym stereo na dwa głosniki. Zawsz pozostaje do wykorzystania trzecia para kanałów - 5 i 6. Ale to wszystko jest w instrukcji (manual'u!).
Sterowac dopał mozna ze specjalnych wyjść radia samochodowego, jeżeli są i tak jest najlepiej,ale mozna tez z wyjść głosnikowych - do tego są wejścia wysokiego poziomu w dopale.
Jezli kolegi radio ma tylko jednegi cincha, to na pewno nie jest on przeznaczony do sterowania dopału; powinny byc dwa co najmniej.
Co do zasilania - przewody zasilające co namniej 4mm kw (nawet 6 mm2)
i bezpiecznik 25 do 30 A. T zn., normy dopuszczaja 10 amperów na mm2
dla miedzi przy pracy ciągłej z takim obciążeniem, ale w samochodzie bezpieczniej jest miec grubszy przewód ze względu na duże ewentualne prądy zwarciowe i skończony czs reakcji bezpiecznika - chodzi o to, aby bezpiecznik zdążył przerwać obwód, zanim zacznie sie palic instalacja.
Proponuję zatem starannie przeczytać manual (instrukcję) i do dzieła!!
Wygląda, że ten dopał jest rzeczywiście niezły.
PI